المواطن

رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

بالفيديو.."المواطن" يكشف تفاصيل الإعتداء الجنسي على طفلة "اللغات الأزهرية" بالمعادي

الإثنين 27/مارس/2017 - 03:48 ص
بسمة رشوان - أحمد أبو حمدي - عدسة: عبدالله غنيم
طباعة
كشفت نهلة اسماعيل، والدة الطفلة تاليا أحمد إن طفلتها تم الإعتداء عليها جنسياً من إحدى زميلاتها داخل إحدى المدارس الأزهرية الخاصة بالمعادي منذ أكثر من حوالي شهرين.

وقالت الأم لعدسة كاميرا "المواطن": "فى يوم جات لى بنتي من المدرسة وشها مقلوب ومش على طبيعتها وبصيت فى غيارها الداخلي لقيت دم على الاندر وير، فسألتها مالك ياتاليا مجوبتش فضلت وراها لحد ماقالتلى أنا هقولك ياماما بس متقوليش لحد، لحد ماقلتلي ياماما أنا واحدة زميلتي اسمها جودي دخلت معايا الحمام فى المدرسة وكان معاها قلم وعملت حاجات وحشة، خدت بعضي وقمت اتصلت بمدير الـ kg والإدارة عموما عشان اتفاجأ بردهم عليا إحنا هنعمل ايه هنراقب العيال!".

وتستكمل نهلة فتقول:"بابا البنت مكنش موجود فى مصر لما حصل الاعتداء كان مسافر، وفوجئنا بإهانة إدارة المدرسة لينا واتهامتنا بشكل مباشر إننا بنسئ لسمعتهم عشان مدفعناش مصاريف الدراسة وإحنا دفعنها ومعانا إيصالات بكده، فطبعًا وعملنا كشف طبي فى ساعتها".

وتابعت قائلة إن إدارة المدرسة تتدعي إننا كأهل الطفلة نقوم بنقل أطفالنا كثيرًا من المدارس كل عام للتهرب من دفع المصروفات الدراسية، وهذا كلام عار تمامًا من الصحة، مؤكدة أن لديهم الإيصالات التى تثبت عكس ذلك سواء من هذه المدرسة أو المدارس الأخرى.


وإليكم التفاصيل فى هذا الفيديو..

أخبار تهمك

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads