المواطن

رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

فيديو.. زينة تعاتب مي عز الدين علي إنستجرام

الثلاثاء 06/فبراير/2018 - 02:44 م
بسمة أبو السعود
طباعة
عاتبت الفنانة زينة الفنانة مي عز الدين، بسبب حلقتها في برنامج "حكايتي مع الزمان"، الذي تقدمه الإعلامية منى أبو حمزة، ويُعرض على شاشة قناة دبي الفضائية.

وكانت زينة نشرت فيديو، من حلقة الفنانة مي عز الدين في برنامج "حكايتي مع الزمان"، معلقة: "هو إحنا ناقصين يا مي نكد رايحة تجيبلنا نكد من بره، أنا عمري ما تأثرت كده، أنا عيطت كتير أوي".

وأضاف زينة: " يارب تعيشي العمر كله سعيدة وفي سن الثمانين ده تعملي عمر وسلمى الجزء الـ51"، وقالت زينة مازحة: "في عجوزة إيديها حلوة كدة".

يُذكر أن الفنانة مي عز الدين تواصل تصوير مسلسلها الجديد "رسايل"، الذي تخوض به الموسم الرمضاني المقبل، وتدور أحداثه حول الطبقة المتوسطة التي تعمدت مي إلقاء الضوء عليها بعد اختفائها ما بين الطبقة الأرستقراطية والطبقة العشوائية، كما تسلط الضوء على صراع الطبقات المتواجد في المجتمع.

المسلسل بطولة مي عز الدين، خالد سليم، راندا البحيري، خالد سليم، أحمد حاتم، وإخراج إبراهيم فخر، وتأليف محمد سليمان عبد المالك.

ايه ده يامي احنا ناقصين نكد رايحة تجيبنلنا من بره نكد😂 ليه تخليني اعيط كده 😩 عاوزه تموتيني علشان ترتاحي😂 يارب أكون عايشه وقتها علشان ماتعيطيش يارب يدينا الصحة والعمر يااااااارب🙏 عجوزه بس قمر برده مهما عملتي @maiezzeldin اول مره اتأثر كده وانا عارفه انه makeup 💔 وساعتها هاتعملي عمرو وسلمي الجزء ٥١ في دار المسنين باْذن الله وانا هاطلع الدكتورة اللي هاتديكوا الحقن 💉💉💉💉😂😂😂😂😂😂 بحبك اووووووووووي في عجوزه إيدها حلوه كده 😂❤️❤️❤️❤️😊😊😊

A post shared by Zeina Reda (@zeinareda29) on

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads