المواطن

عاجل
جمارك مطار الغردقة الدولي تضبط محاولة تهريب كمية من مستلزمات طب وجراحة الفم والأسنان جمارك مطار القاهرة الدولي تضبط محاولة تهريب كمية من مخدر الكوكايين مياه أسيوط تعقد اجتماعا لمتابعة إجراءات التخلص الآمن من الحمأة محافظ أسيوط يؤكد انتظام عملية توريد القمح وتوريد 19 ألفا و565 طن قمح للصوامع والشون نيابة عن فخامة الرئيس: رئيس الوزراء يتوجه إلى الرياض للمشاركة في الاجتماع الخاص للمنتدى الاقتصادي العالمي الرئيس السيسي يستقبل رؤساء المجالس والبرلمانات العربية المشاركين في المؤتمر السادس للبرلمان العربي المنعقد بالقاهره مركز تدريب التجارة الخارجية يفوز بجائزة "المساهمة المتميزة" في تنمية وتطوير التجارة بين الدول أعضاء منظمة التعاون الإسلامي لعام 2024 أوسكار المبدعين العرب تختتم موسمها الثاني بحفل كبير بالقاهرة وكيل وزارة التربية والتعليم يشهد احتفالية ختام الأنشطة الطلابية لمدرسة قنا الابتدائية المشتركة خاص .. الأهلي يُقرر تغريم السولية والشحات مالياً بناءً على طلب الخطيب
رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

"فضفضة"| إزاي تنتقم من طفل رخم وأمه متنكدش عليك

الثلاثاء 12/يونيو/2018 - 04:17 ص
ندى محمد
طباعة
في أطفال كتير تحب تشفهم وقلبك يضحك لما تشوف ابتسامتهم، بس لأني بتخنق جدًا من الأطفال الرخمة اللى عندهم غتاتة كده مش طبيعية، فأنا عايز اتكلم عن طرق تعذيب الأطفال الزنانة، اللي من سن سنتين ونص لأربع سنين، اللي بييجوا في زيارات عائلية.. الطفل في السن ده بيكون لسه بيتعلم الكلام ومش فاهم ولا مدرك بالأمور، ومتقلقش مش هيعرف يحكي لأمه للأنه مش هيبقي قادر على فهم إنك بتعذبه والأمور هتعدي بكل بساطة. 

الطفل الزنان في المرحلة دى هيضايقك في أي حاجة بتعملها، عايز ياخد أي حاجه في إيدك فلو مثلًا معاك فنجان قهوه لذيذ وعايز تظبط دماغك، هو هيعيط عشان عايز يشرب وفضل يزن وصدعك أكتر ما أنت مصدع.. فأنت متعندوش حط الفنجان على بقه بكل هدوء، واقلب جامد، هيتلسع في شفايفه ولسانه، هيبصلك وهيعيط بصريخ ويجري على أمه تهديه وبرده هيرجعلك تاني.. هتلاقيه بيغل وبيجز في نفسه ويكسر حاجات وعامل دوشة ويشدك من دقنك أو شعرك أو ودنك أو حتى سوستة بنطلونك.. وأنت عايز تركز في فيديو مشغله علي موبايلك أو بتسمع أغنية أو ماتش في التليفزيون. 

كل اللى هتعمله ابتسم فى وشه وشيله عادي كانك بتحبه وتقرصه بين فخاده من غير ما أمه تلاحظ، هو لما يعيط أمه هتفكر إنه بيعيط عشان إنت شيلته وهو مش واخد عليك!.. لما تلاقيه عمال ياخد سجايرك أو محفظتك أو الكوينز بتاعتك من على الترابيزة ويرميها على الأرض ويقطعها.. تعمل إيه أنت بقى فى أم الرخامه دي، إديله الولاعة في إيده وعلمه يولع إزاي، وفهمه أن النار حلوة وعن تجربة، هيولع في صوابعه من محاولتين تلاتة مش أكتر!.. 

لو الطفل السئيل الزنان ده مزهقك جدًا، حاول تاخذه بعيد عن أمه وتدخل بيه أوضتك وكأنك هتلعب معاه عشان أنت شايفه عسل وجميل وبتحبه ومش شبعان من أم زنه.. لما تستفرد بيه اضربه بالقلم جامد واضحك له بكل برود.. هو هيبصلك هيلاقيك بتضحك فيفكر إن دي لعبة فهيضحك وهيكون مبسوط.. قوله تاني اضربك تاني؟! هيقولك أه تاني، اضربه قلم أقوى من اللى فات واضحك بصوت أعلى، وهكذا لحد ما تحس إن رغبة الإنتقام جواك قلت وفشيت غيظك، من رخامته وزنة والواد صعب عليك.. 

ابتسم له وألعبله في خدوده شوية ومشيه على أمه!.. وحاول بقدر الامكان تستفزه، هقولك إزاي؟!،  حط شعرايه من شعره بين سنانك وشدها بهدوء لحد ما تتخلع.. وممكن كمان وهو معدي من جنبك تدوس علي رجله، واضغط بغباء واعمل نفسك عبيط ومخدتش بالك واحضنه وقوله حبيبي معلش وامسك رجله أنفخ فيها!.. ولو يعيط وأنت شايله حط صباعك في بقه وضايقه ورخم عليه.. أوممكن تعمل حاجة تاني، اضغط علي دقنه في محاولة قفل بقه بالقوة من تحت لفوق وبالتالي هيعيط أكتر.. وأنت تستمتع وتتلذذ بإذاقته كجرعة من الغتاته والرخامة والزن اللي ملي بيها حياتك!!

أخبار تهمك

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads