المواطن

رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

فيديو.. محمد صلاح يرد على اتحاد الكرة ويكشف حقيقة "البودي جارد"

الإثنين 27/أغسطس/2018 - 08:18 م
عبدالرحمن السيد
طباعة
ظهر محمد صلاح، لاعب منتخب مصر ونادي ليفربول الإنجليزي، في فيديو عبر صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي"فيس بوك"، للرد على مسئولو اتحاد الكرة، وتوضيح اسباب طلباته الـ7.

وقال محمد صلاح:" انا طبعا طالع أقدم الفيديو دا عشان اوضح المشكله الأخيره، انتوا سمعتوا من طرف واحد للمشكله لكن لازم تسمعوا مني انا كمان ، وانا مش قاصد أخش ف اي صراعات مع اي حد ، انا بتكلم بالنيابه عني وعن اللاعيبه لان المشكله أغلبها مش مع صلاح بس ، المشكله عامه مع اللاعيبه كلها " .

وتابع : " موضوع الأمن اللي إتكلمت فيه انا أقصد ان يبقي حد يبقي معايا مش يزق الناس او يضربهم ، انا عاوز حد يزود النظام اكتر ، انا ف معسكر المنتخب ف روسيا كنت بنام الساعه 6 الصبح نتيجة ان الناس والمعارف بأشخاص معانا ف الفندق كانت بتطلب التصوير والحوارات الصحفيه" .

وأردف : " انا مش بطلب ان حد يكون معايا ف الأوضه غير زميلي في المنتخب ، انا عاوز يكون في نظام اكتر للمعسكر ككل واللاعيبه كلهم ، وانا عارف أن الخطاب الصادر منهم فعلاً صحيح ، في إشاره منه إلي الخطاب الذي أعلن الإتحاد المصري أنه مفبرك صباح اليوم والمذكر به "المدعو صلاح" .

وأكمل : " عرفت ان المسؤلين نفوا كل الكلام دا وبيقولوا انه محصلش لكن انا مش هعطلع اعمل مشكله بدون داعي ، وبيقولوا كمان ان الأسلوب مش كويس !! مش كويس إزاي يعني؟ وبعدين سيبك من الأسلوب حل المشكله اللي فعلا موجوده " .

وانهي صلاح جزئه الأول من اللايف المباشر له علي فيسبوك قائلا : " إزاي انا كل م امشي ف مكان حتي لو كان خاص الاقي المسؤلين هما اللي بيحاولو يخلقوا تجمعات لجمع الصور والتوقيعات مابين الغرف في المعسكرات او حتي بجانب الطائره منذ لحظه وصولي !! .

وكانت قد نشبت أزمه بين أفضل لاعب في أفريقيا وأحد أضلاع المثلث الأفضل أوروبياً مع إتحاد كره القدم المصري خلال الساعات الماضيه بعدما أطلق صلاح تغريده سابقه تدين الإتحاد المصري بشده .

في إشاره إلي أن صلاح باتت علاقته متوتره مع الإتحاد منذ مشكلة صورته التي تم وضعها علي طائره المنتخب المتجهه لروسيا من أجل خوض المونديال

أخبار تهمك

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads