المواطن

رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

صور| محمد رشاد يستعيد ذكريات زفافه على مي حلمي: اكتر بنت حبيتها

الإثنين 14/يناير/2019 - 12:15 م
أمانى سلام
طباعة
استعاد الفنان محمد رشاد، ذكريات يوم زفافه على الإعلامية مي حلمي والذي تم إلغاؤه قبل ساعات من بدء حفل الزفاف، وأصبح حديث السوشيال ميديا خلال ذلك الوقت.


ونشر محمد رشاد على حسابه الرسمي على "انستجرام" مجموعة من صور حفل الزفاف الذي تم إلغاؤه، مؤكدًا أن مي حلمي أكتر بنت حبها في حياته.

وكشف رشاد، أن هناك أشخاص فرحت بكل الأزمات التي واجهته بعد حفل زفافه، قائلًا "أنا شفت شماته في أكتر يوم كنت بستناه مع أكتر بنت حبيتها فعمري كله وكنت بحسها بنتي وحبيبتي وصحبتي طبعًا من وقت المشكلة اللي حصلت اليوم دا لحد النهاردة استفدت كتير من اللي حصل".

وأضاف" ناس كتير ممكن تبين فرحتهم وهما مش فرحانيين ليك من قلبهم دا تمثيل ووقت المشكلة بيتحول الفرح لتصفية حسابات علي حساب أي حد، تاني حاجة ناس كتير بالذات فمجالي هتبين انهم اصحابك وبيحبوك وعايزين يفرحوك ووقت السبق هتلاقيهم أول ناس بيستغلوا الخبر عشان محدش يسبقهم ويبقوا أوائل الناس ".

وتابع" فالأخر مش هيفضل غير اللي بيحبك وبيتمنالك الخير الناس وآرائهم مش هيكملوا معاك حياتك بس اللي بيحبك وعايزك معاه هوا بس اللي هيفضل اتمنولنا الخير ولكم المثل يارب".

يُذكر أنه تم إلغاء حفل زفاف مي حلمي ومحمد رشاد قبل ساعات من موعده المحدد، حيث كان تجهز كل من الطرفين إلى حفل الزفاف وتم نشر بعض الصور بفستان الزفاف، ولكن انصرف المعزومين في ظروف غامضة لم يكشف عن أسبابها أي من العروسين بشكل رسمي.

اقرأ أيضًا: بعد 3 شهور.. حقيقة إعادة حفل زفاف مي حلمي على محمد رشاد

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads