المواطن

عاجل
اقتصادي يتوقع تراجع سعر الدولار مقابل الجنيه لـ 40 جنيه الفترة المقبلة بعد دخول سيولة دولارية كبيرة لمصر وزير التجارة والصناعة يبحث مع وزير المشروعات الإيطالي سبل تعزيز العلاقات الاقتصادية بين البلدين رئيس الوزراء يبحث مع مسئولي إمارة الفجيرة وشركة بروج للاستثمارات والغاز خطط التوسع المستقبلية في السوق المصرية محافظ البحر الأحمر يستقبل السفيرة الأميركية لبحث أوجه التعاون المشترك وفرص الاستثمار السياحي والتنموي الجامعة المصرية الروسية تنظم ندوة توعية عن الإستراتيجية الوطنية لمكافحة الفساد.. صور أبناء بحري عن مبادرة كلنا واحد: أفضل جودة وأقل سعر رئيس إتحاد شباب الجامعات المصرية والعربية يهنئ الرئيس عبد الفتاح السيسي بالتقدم الجديد لجامعة القاهرة في تصنيف QS البريطاني برعاية وزيرة الثقافة الأوبرا تحتفل بأعياد تحرير سيناء فى الاسكندرية قيادي بمستقبل وطن: إطارات السيارات من الصناعات الحيوية ذات تأثير في الاقتصاد المحلي ضبط 42500 كيلو جرام حشيش و سلاحين خرطوش بالإسكندرية
رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

تارا عماد تكشف لجمهورها عن فيلم قريب

الثلاثاء 19/مارس/2019 - 07:26 م
إسماعيل فارس
طباعة
كشفت الفنانة تارا عماد لجمهورها ومحبيها عن فيلم قريب مرتقب، وذلك عبر صفحتها الرسمية على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير «إنستجرام».

تارا عماد تكشف لجمهورها عن فيلم قريب

ونشرت تارا عماد صورة لها عبر موقع انستجرام وعلقت عليها قائلة: «من لوكيشن تصوير فيلم هقولوكوا عليه قريب .. كنت عايزة كمان اوريلكوا الچاكيت اللي صاحبتي عملتهولي .. هي بترسم على اللبس و بتغير شكله تماماً .. من و انا صغيرة و انا بحب اتطور في لبسي و اغير من شكله كنوع من التسلية و كمان كإعادة تدوير اللبس الي مبقتش عايزة البسه او زهقت من شكله اية بتعمل دة و بطريقة حلوة اوي و مختلفة».

وتابعت تارا عماد: «بتاخد وقتها في كل قطعة عشان تبقى بجد لوحة فنية و مفيش زيها اثنين .. وإعادة التدوير تنطبق مش بس على البلاستك اللي بنستخدمه في يومنا .. هو كمان ينفع للبس .. ممكن تغيروا من شكل لبسكوا لو زهقتوا من شكله او تتبرعوا بيه طبعاً .. ينطبق الموضوع دة برضو على اكلنا .. لو في اكل فايض ممكن نخزنه و نطبخه تاني يوم بشكل مختلف .. إعادة تدوير واستخدام كل حاجة في حياتنا هتعلمنا قيمتها اكتر عشان هناخد بالنا منها و كمان هنقلل المخلفات اللي معظمها بينتهي في المحيطات و البحار.


أخبار تهمك

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads