المواطن

رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

فيديو| سمية الخشاب في هي وبس: لهذا السبب اخترت أغنية بتستقوى

الأحد 24/مارس/2019 - 08:02 م
ريهام كمال
طباعة
كشفت الفنانة سمية الخشاب أسباب اختيار أغنية بتستقوى وذلك في برنامج هي وبس الذي تقدمه الإعلامية رضوى الشربيني في برنامج هي وبس على فضائية سي بي سي سفرة.

وقالت سمية الخشاب في هي وبس عن أسباب إختيار أغنية بتستقوى، ربنا خلق الراجل أقوى من الست عضليًا فبيستقوى عليها بعضلاته، موجها رسالة إلى الرجل قالت له فيها «هي عندها قوة تانية في عقلها في حنيتها في تصرفاتها ممكن تلعب تايكوندو وتضربك برضو دة في فيلم لجينيفر لوبيز جوزها بهدلها وهربت هي وبنتها وهددها بالقتل وكان مخلي حياتها مرار علشان تنتقم منه إتعلمت فنون قتالية عالية جدًا في الآخر موتته من كتر ما شافت منه أصل قانون الغابة خلاص إنتهى».

ووجهت الفنانة سمية الخشاب الشكر إلى رئيسة المجلس القومي للمرأة قائلة «بشكر دكتورة مايا مرسي وبشكر كل أعضاء المجلس القومي للمرأة إنهم أثنوا على الأغنية جدًا وعجبتهم قوي وفوجئت انهم حطوها على الصفحة وبيشكروني وقالوا ده دعم وانتي مناهضة لقضية العنف ضد المرأة وإحنا كتير بقالنا فترة بناهض وبنقول لا مينفعش».

واختتمت حديثها قائلةً «لو أنا البطلة وبيحصل معايا كدة هحاول أقاوم اللي قدامي وأقوله مينفعش ولازم لو مكنش إنسان ندم ومعملش دة تاني واديلو فرصة خلاص هسامحه لأن ربنا سبحانه وتعالى بيسامح بس لو سامحته مرة وحاول يكررها تاني خلاص شكرًا بقى مينفعش».

اقرأ أيضا: فيديو| سمية الخشاب في هي وبس..هذا رد فعلها إذا تعرضت للضرب
هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads