المواطن

رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

فيديو| سمية الخشاب: هذه كواليس كليب بتستقوى

الأحد 24/مارس/2019 - 06:27 م
ريهام كمال
طباعة
كشفت الفنانة سمية الخشاب عن كواليس كليب أغنية بتستقوى في برنامج هي وبس الذي تقدمه الإعلامية رضوى الشربيني على فضائية سي بي سي سفرة.

سمية الخشاب في هي وبس
وقالت سمية الخشاب في هي وبس عن كواليس كليب بتستقوى، قائلةً «جميل المغازي أنا بشكره من خلالكو انت أبدعت بجد قعدنا نشتغل كتير قوي على الأغنية دي وقعدنا نحضر ونعمل سيرش أنا اللي ملحناها، لحنت قبل كدة في ألبومي الأول لحنت قلبي يا ناس، كلن بعقله راضي وبتستقوى وفي واحدة رابعة جاية في السكة إن شاء الله انا دارسة كونسرفتوار».

وأضافت «هي من البداية خالص هشام صادق هو اللي كاتب الكلمات وأنا لما جتلي الفكرة لاقيت في أيام ورا بعض واحدة جوزي ضربني خطيبي ضربني هو كله ضرب ضرب مفيش شتيمة قولت لا لازم أعمل حاجة عن الموضوع دا، جت الفكرة».

واستكملت سمية الخشاب حديثها قائلةً «دايمًا بقول إن الفكرة رزق طالما الحاجة بتيجي في بالك وبتنفذيها هي رزق وجتلك تكونت ترجمتيها لعمل دة رزق من عند ربنا أنا بشكره فعلًا عليها اللي هي فيها خير كلمت هشام وقولتله أنا عايزة أعمل حاجة العنف ضد المرأة أنا عارفة إنها هتقلب الدنيا ميبقاش إحنا فنانين وخلاص وبنطلع نغني ونعمل حاجات دمها خفيف تضحك الناس أو ترقصهم وبس لا أنا عايزة أعمل حاجة قضية بدأت اشحنه أقوله، الراجل يأسر الست بحنيته وأخلاقه وتربيته ترجم كل اللي قولتهوله فتحت الواتساب الساعة ستة الصبح قولتله انت صاحي قالي أة».

اقرأ أيضا: فيديو| سمية الخشاب في هي وبس: هذا دور الرجل داخل حياتي
هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads