المواطن

رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

بالفيديو.. الإعلامية رضوى الشربيني تكشف حقيقة زواجها سرًا من زوج منى الشاذلي

الأحد 22/نوفمبر/2020 - 03:11 ص
المواطن
جويرية هيثم ثابت
طباعة
نشرت الإعلامية رضوى الشربيني فيديو على حسابها بموقع التواصل الاجتماعي "الفيس بوك" وضحت خلاله حقيقة زواجها سرًا من السيد "سمير يوسف" الرئيس التنفيذي لمجموعة قنوات CBC، وزوج الإعلامية "منى الشاذلي"، لتنفي خبر زواجها مؤكدة أن ما تم تداوله من أنباء تتعلق بزواجها غير صحيح وليس إلا مجرد شائعات مُغرضة الغرض منها تشويه اسمها في الوسط الإعلامي.

وأعلنت "الشربيني" خلال الفيديو أن كل ما تردد عن ارتباطها و زواجها سرًا غير صحيح، مشيرة إلى أنها حين تقرر الزواج سيكون في العلن وأمام الجميع، وأضافت قائلة: "أنا مش مرتبطة ولما ارتبط كل الناس في مصر هتعرف ، مش مصر بس ده الوطن العربي كله هيعرف، عشان أنا مش الست اللي بتعمل حاجة في الخفاء بحسب ما ذكرت بعض المواقع الإعلامية".

وتابعت رضوى: "الجواز مش حرام ومش عيب، لكن أنا دلوقت مش مرتبطة خالص، بقول ده لأن في شخص مش محترم طلع عليا إشاعة مش محترمة.. لو أنت مبتحبنيش طلع اللي أنت عايزه مش هتكلم، لكن متضرش ناس تانية معايا، ليه تضر عيلة كاملة وراجل وست محترمين ملهمش ذنب، الناس دي إخواتي فعلا، وأنا بحترمهم وبعزهم وبقول عليهم دول عيلتي التانية، وأنا بعتذر لهم حقيقي نيابة عن هذا الشخص غير المحترم".
 

أخبار تهمك

ads
ads
من تتوقع أن يكون الفائز بكأس أبطال أفريقيا

من تتوقع أن يكون الفائز بكأس أبطال أفريقيا
ads
ads
ads
ads
ads
ads
ads
ads
ads
ads
ads