المواطن

رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

إبراهيم فايق لـ مرتضى منصور: "دعوات الناس هتبقى نار عليك في قبرك"

الثلاثاء 31/يناير/2023 - 06:45 م
إبراهيم فايق
إبراهيم فايق
المواطن
طباعة

واصل إبراهيم فايق مُقدم برنامج جمهور التالتة بقنوات أون تايم سبورتس هجومه على مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك ردًا على ذكر الأخير لوالدة الإعلامي أمس في تصريحات مسيئة.

وكان الإعلامي قد بدأ الفيديو الذي نشره عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" بهجوم حاد وعنيف على رئيس نادي الزمالك واصفًا أيام بـ "الحشرة" و"بذيء اللسان".

ووجه فايق رسالة حادة لـ مرتضى منصور في نهاية الجزء الأول من الفيديو مؤكًدا له أنه سيعيش حياته رجل على أي حد وأنه لن يتغير.

واستكمل مُقدم برنامج جمهور التالتة الفيديو موجهًا كلامه لـ رئيس نادي الزمالك قائلًا: "إلى الشخص سيء الذكر بذيء اللسان أبو لسان زفر، يا أخي إنت بقى عندك 80 سنة، بلغت من العمر أرذله، رجلك والقبر، المفروض اللي زيك يادوب يفكر يعمل حسنات لأخرته يقابل بيها ربنا".

وأضاف الإعلامي: " بس إنت شكلك مستهون من المقابلة بتاعت ربنا، مستهون من دعوات كل أمهات المصريين وكل الستات الفاضلات اللي إنت خوضت في عرضهم".

وأنهى إبراهيم فايق حديثه في الجزء الثاني قائلًا: "بكره لما تنزل تحت في القبر، ويبقى مفيش بينك وبينه أي حاجة، هتعرف وتشوف الدعاوي دي تأثيرها أيه عليك، هتبقى نار عليك في القبر إن شاء الله".

أخبار تهمك

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads