المواطن

رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

بالمستندات.. الراقصة شمس تثبت إجهاض سعد الصغير لجنينها

الثلاثاء 07/فبراير/2023 - 04:18 م
الرااقصة شمس
الرااقصة شمس
ياسمين أحمد
طباعة
أثارت الراقصة شمس، طليقة سعد الصغير حالة من الجدل في الأيام القليلة الماضية، وذلك بعد اتهامها له باختطافها، من الإسكندرية، والقيام بتعذيبها ليتزوج بها رغما عنها، فضلا عن قتله لجنينها، دون أدنى مبررات لتصرفاته على حد قولها.

الراقصة شمس تروي تفاصيل الحادث

طليقة سعد الصغير الراقصة شمس، لا تعرف سبب تصرفه معها بهذه الطريقة الوحشية، فكانت حامل بالشهر السابع، وفور معرفته بحملها هددها، وحاول التخلص من جنينها بشتى الطرق الممكنة، وقالت عبر بث مباشر على صفحتها الشخصية، على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك:"أنا أصلا مكنتش عايزة أجيب منه أطفال لأن كان في مشاكل قبلها بيني وبينه وكدب عليا وقالي إنه مطلق مراته وهو مكنش مطلقها".

تعدي سعد الصغير عليها بالضرب

وأضافت: "بعدها بفترة جابلي بلطجية ودخل عليا البيت من 12 الضهر، وفضل يكلم الدكاترة ويضربني، والدكتور قالي مش هينفع تعملي العملية لأن الجنين عمره 7 شهور، راح سعد قال للدكتور أنت هتعملها يعني هتعملها، والدكتور قالي هعملك العملية وأجهضني".

رد سعد الصغير على اتهامات شمس

قام الفنان سعد الصغير، بالرد على اتهامات طليقته، الراقصة شمس، وقال في إحدى التصريحات الصحفية:"أنا أولاً كده معنديش أرض خالص في العين السخنة علشان أخطف حد، والأزمة اللى بيني وبين شمس رجعت تاني دلوقتي، وده علشان طلبها الدائم للفلوس وغيرتها من زوجتى برلنتى، وهي مش أول مرة تعمل الحركة دي، وكل فترة بتطلع وتقول نفس الكلام".

أخبار تهمك

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads