المواطن

رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

يوسف الشريف يتصدر الترند بسبب نهى العمروسي.. بماذا اتهمته؟

الثلاثاء 28/مارس/2023 - 08:30 م
نهى العمروسي
نهى العمروسي
تقى ياسر شديد
طباعة
تصدر اسم الفنان يوسف الشريف محركات البحث جوجل خلال الساعات الماضية، وذلك بعد تصريحات الفنانة نهي العمروسي عنه بأنه غير محترف، وكان ذلك خلال لقائها في برنامج Vip، مع الإعلامية أميرة بدر، المذاع على شاشة هي.

يوسف الشريف يتصدر الترند بسبب نهى العمروسي

تحدثت نهي العمروسي عن الفنان يوسف الشريف عن ما يخص رفضه للتلامس في الفن، قائلة: "يوسف الشريف بيرفض التلامس، هو حر وأنا لازم أحترمه بس أنا حره أني أقول لا أنه مش محترف وده مش فن، مينفعش انت تحطلي شروط وأنت شايف ان ده حرام متلعبهاش خالص لكن انت راضي انك تشتغل الشغلانه دي تشتغلها بمصداقيه أو تشوف شغلانه تانية".

مشيرة إلى أنها تري من لديهم هذا المبدأ من عدم التلامس في الفن غير محترفين تماما من وجهة نظرها، موضحها حديثها قائلة: "بشوف الناس دي مش محترفين، ميفنعش أدخل على أبويا وأنا راجعة من السفر مايحضنيش اللي بيمثل دوري أبويا، ماينفعش أكون قاعدة في البيت بالأشرب، المحجابين مبيقعدوش في البيت بالأشرب، مينفعش واحده بتعمل دور أختي في مشهد محضنهاش مينفعش احنا بنمثل".

نهي العمروسي عن اعتزال حنان ترك

تابعت حديثها في اللقاء عن إعتزال الفنانة حنان ترك حيث قالت: "مشفتش تعليق حنان ترك على اعتزالها بس بعيد عن الشخصنة أنا مش موافقه على المبدأ، انما ممنوع اللمس طب أنتي بتمثلي ليه؟".

أخبار تهمك

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads