المواطن

رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

أول رد من زوجة هاني محروس على أزمته مع المطرب خالد فايد

الجمعة 12/مايو/2023 - 02:38 م
هاني محروس وخالد
هاني محروس وخالد الفايد
تقي ياسر شديد
طباعة
تدوالت خلال الأيام الماضية أخبار حول المنتج هاني محروس، على لسان المطرب المعتزل خالد الفايد و الذي يتهمه فيها بتهديداته بسبب العقد المبرم بينهما، لتخرج زوجته لتشرح القصة كاملة، وتدافع عن زوجها هاني محروس من الإتهامات التي تعرض لها.

رد زوجة هاني محروس على أزمته مع خالد فايد


نشرت زوجة هاني محروس منشور عبر حسابها الخاص عبر مواقع التواصل الإجتماعي فيسبوك توضح فيه القصة كاملة، لتبدأ المنشور بتوضيحها أنها هاني محروس لا يريد الخروج والرد ولكنها هي لا تستطيع السكوت، بسبب أن الموضوع أصبح يتداخل في الديانات.

ووجهت رسالة للمطرب خالد فايد خلال المنشور قائلة له: "انت قبل ماتعتزل بنص ساعة كنت عايز عقدك انت ومامتك وخالك علشان زعلان من هاني انه اول مرة يزعقلك علشان بتنزل بوستات هبلة وبيقولك انت مشروع نجم لازم تاخد بالك من تصرفاتك وفيديوهاتك".

وأضافت: "خالد كان عايز العقد علشان يشتغل لوحده ويبعد عن هاني مش علشان يعتزل خالص ولما هاني قال لمامته انا عامله البوم وصارف عليه يمشي ازاي لقي الدنيا مقفوله في وشة طلع من الستوديو كتب الكلمتين دول عنده علي الفيسبوك وقال مش عايز حاجة من الدنيا ومش عايز الفن والكلام اللي كتبه، وللاسف الصحافة فهمت انه اعتزل وفي نص ساعة بقي مصر كلها بتدعيله بالهداية وطبعا دي الحاجة الوحيدة اللي مايقدرش يعترض عليها".

كما عبرت عن غضبها اتجاه الصحافين لنشرهم لتلك الأخبار، والطريقة الهجومية التي قامت عليه، كما أنها وجهت رسالة شكر للصحافين التي لم يتدخلوا بالأمر.

واختتمت كلامها بمدح في زوجها هاني محروس وقالت: "هاني محروس ابن اصول مفيش اجدع ولا ارجل ولا اكرم منه والدنيا كلها تشهد بده مش انا بس".

أخبار تهمك

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads