المواطن

رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

غادة إبراهيم عن غيرة بعض الفنانات منها:«الكاريزما من عند ربنا»

الأحد 18/يونيو/2023 - 01:03 م
غادة إبراهيم
غادة إبراهيم
ياسمين أحمد
طباعة
تحدثت الفنانة غادة إبراهيم عن سبب إثارتها للجدل، وكشفت تفاصيل عن حياتها الشخصية، وحرصها على طاعة زوجها لأن رضا الزوج من رضا الرب.

قالت غادة إبراهيم خلال تصريحات تلفزيونية عن سبب إثارتها للجدل:«الكايرزما من عند ربنا، وأنا مثيرة للجدل من عند ربنا، لأن في ناس حطاني في دماغها وناس حباني والناس عاوزة تعرف غادة فين وبتعمل إيه لأني عندي مصداقية وصراحة مش فايك واللي في قلبي بقوله».

تصريحات غادة إبراهيم 

وتابعت:«بقى لي 20 سنة في الوسط محدش سمع عني والتنمر حصل في السنوات الأخيرة لأن نجمي طلع وبقيت لذيذة وبطلع في المهرجاانات وبعمل أعمال عربية داخل وخارج مصر وفي نفسنة، وفي حيزبونات ومنفسنين، وعندي أعداء من الوسط الفني والإعلامي ومن كل حتة».

وعن شروط زوجها السابق أضافت:«لما جوزي اتجوزني قال لي حبيبتي أنا وضعي حساس مفيش بوس لزمايلك ولا لبس أوفر، قلت له طبعًا يا حبيبي أنا يهمني أرضيك لأن رضا الزوج من رضا الرب، وجم زمايلي يسلموا عليا قلت لهم عندي برد وواحد تنمر عليا وقال لي يعني أنت دلوقتي مش بتبوسي، وبعد ما انفصلنا رجعت تاني، لأن أنا يهمني رضا رجلي».

وتابعت عن سبب غيرة البعض منها:« لما اتعزم في مهرجان وامشي على الريد كاربت بتاريخي الصغير، وواحدة نجمة سوبر ستار بقى لها 40 سنة في الفن، تدخل على الريد كارب بأردافها وباللغد مش بتصرف نقطة بوتوكس فاكرة ان تاريخها هيشفع عليها، ولو عندي ربع الملايين اللي عند النجمة دي هكون أحلى من هيفا وأكيد مش هسيب نفسي كده، وأنا ضد أغير في خلقتي، لكن بوتكس كل ست شهور علشان شكلي يكون لذليذ لأن ده راس مالي».
هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads