المواطن

رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

بعد يومين من بثها.. "داري يا قلبي" تتربع على عرش يوتيوب بـ2.5 مليون مشاهدة

الأحد 11/فبراير/2018 - 12:54 م
بسمة أبو السعود
طباعة
حقق فيديو كليب أغنية "داري يا قلبي" لحمزة نمرة ما يقرب من 2 ونصف مليون مشاهدة بعد إطلاقه على قناته الخاصة على "يوتيوب"، من قبل يومين.

وكانت أغنية "داري يا قلبي" من ألبوم "هطير من تاني" الذي سيطرحه في الأسواق قريبا ، من إنتاج شركته الجديدة التي لم يعلن تفاصيلها حتى الآن .

كما تصدرت الأغنية "تويتر" وأطلق رواد مواقع التواصل الإجتماعي هاشتاج على موقع التدوينات الشهير "تويتر" بإسم الأغنية "داري يا قلبي" و كانت التعليقات تتدوال كلمات الأغنية :

"مالك مش باين ليه قلبك تايه من مدة كبيرة.. خايف تتكلم ليه في عيونك حيرة وحكاوي كتيرة.. متغير ياما عن زمان قافل علي قلبك البيبان.. حبيت وفرقت كام مكان عايش جواك.. احساسك كل يوم يقل وتخطي وخطوتك تذل.. من كتر ما احبطوك تمل فين تلقي دواك.. بتودع حلم كل يوم تستفرد بيك الهموم.. وكله كوم والغربة كوم والجرح كبير.. مبتديش حاجة اهتمام اهلا اهلا سلام سلام.. بقي طبعك قلت الكلام ومفيش تفسير.. داري داري يا قلبي مهما تداري.. قصاد الناس حزننا مكشوف .. وهو عادي عادي محدش في الدنيادي.. بيتعلق بشئ الا وفراقه يشوف.. كل اللي معاك في الصورة غاب.. وطنك والأهل والصحاب.. كم واحد ودع وساب من غير أسباب.. شايف في عينيك نظرة حنين .. بتحن لمين ولا مين.. طول عمرها ماشية السنين والناس ركاب.. مع دقة عقرب الساعات .. بتموت جوانا ذكريات.. عشمنا قلوبنا باللي فات ونسينا نعيش .. كان مكتوب نمشي الطريق .. ونفارق كل مدى شيئ اتسرق العمر بالبطيء .. ورسي على مافيش وداري داري"
هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads