المواطن

عاجل
جمارك مطار الغردقة الدولي تضبط محاولة تهريب كمية من مستلزمات طب وجراحة الفم والأسنان جمارك مطار القاهرة الدولي تضبط محاولة تهريب كمية من مخدر الكوكايين مياه أسيوط تعقد اجتماعا لمتابعة إجراءات التخلص الآمن من الحمأة محافظ أسيوط يؤكد انتظام عملية توريد القمح وتوريد 19 ألفا و565 طن قمح للصوامع والشون نيابة عن فخامة الرئيس: رئيس الوزراء يتوجه إلى الرياض للمشاركة في الاجتماع الخاص للمنتدى الاقتصادي العالمي الرئيس السيسي يستقبل رؤساء المجالس والبرلمانات العربية المشاركين في المؤتمر السادس للبرلمان العربي المنعقد بالقاهره مركز تدريب التجارة الخارجية يفوز بجائزة "المساهمة المتميزة" في تنمية وتطوير التجارة بين الدول أعضاء منظمة التعاون الإسلامي لعام 2024 أوسكار المبدعين العرب تختتم موسمها الثاني بحفل كبير بالقاهرة وكيل وزارة التربية والتعليم يشهد احتفالية ختام الأنشطة الطلابية لمدرسة قنا الابتدائية المشتركة خاص .. الأهلي يُقرر تغريم السولية والشحات مالياً بناءً على طلب الخطيب
رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

تارا عماد تكشف لجمهورها عن فيلم قريب

الثلاثاء 19/مارس/2019 - 07:26 م
إسماعيل فارس
طباعة
كشفت الفنانة تارا عماد لجمهورها ومحبيها عن فيلم قريب مرتقب، وذلك عبر صفحتها الرسمية على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير «إنستجرام».

تارا عماد تكشف لجمهورها عن فيلم قريب

ونشرت تارا عماد صورة لها عبر موقع انستجرام وعلقت عليها قائلة: «من لوكيشن تصوير فيلم هقولوكوا عليه قريب .. كنت عايزة كمان اوريلكوا الچاكيت اللي صاحبتي عملتهولي .. هي بترسم على اللبس و بتغير شكله تماماً .. من و انا صغيرة و انا بحب اتطور في لبسي و اغير من شكله كنوع من التسلية و كمان كإعادة تدوير اللبس الي مبقتش عايزة البسه او زهقت من شكله اية بتعمل دة و بطريقة حلوة اوي و مختلفة».

وتابعت تارا عماد: «بتاخد وقتها في كل قطعة عشان تبقى بجد لوحة فنية و مفيش زيها اثنين .. وإعادة التدوير تنطبق مش بس على البلاستك اللي بنستخدمه في يومنا .. هو كمان ينفع للبس .. ممكن تغيروا من شكل لبسكوا لو زهقتوا من شكله او تتبرعوا بيه طبعاً .. ينطبق الموضوع دة برضو على اكلنا .. لو في اكل فايض ممكن نخزنه و نطبخه تاني يوم بشكل مختلف .. إعادة تدوير واستخدام كل حاجة في حياتنا هتعلمنا قيمتها اكتر عشان هناخد بالنا منها و كمان هنقلل المخلفات اللي معظمها بينتهي في المحيطات و البحار.


أخبار تهمك

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads