المواطن

رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

فيديو|سيد رجب مع صاحبة السعادة يكشف سبب رفضه أبو العروسة في البداية

الأربعاء 27/مارس/2019 - 01:29 م
ريهام كمال
طباعة
كشف الفنان سيد رجب مع صاحبة السعادة ، لأول مرة عن سبب رفضه مسلسل أبو العروسة في البداية وذلك مساء أمس الثلاثاء خلال لقائه مع الفنانة إسعاد يونس على فصائية dmc.

سيد رجب مع  صاحبة السعادة: هذا سبب رفضي مسلسل أبو العروسة في البداية
وقال الفنان سيد رجب مع صاحبة السعادة: " أولًا أنا فخور إني اشتغلت في المسلسل دة وسعيد بردود أفعال الناس وفي البداية أحب أشكر المنتج إبراهيم حمودة لإنه أصر، أول ما جالي الورق مكنش في حلقات كتير اتكتبت ، قولت لا الموضوع خفيف أوي وأول مرة أعمل حاجة 60 حلقة ممكن أبقى ممل على الناس فرفضت بس هو أصر ويقعد إسبوع ويكلمني تاني وبعدين أرفض ويبعت حد يتكلم معايا وفعلًا أنا بشكره لأنه أصر إن أعمل الدور".

اقرأ أيضًا: سيد رجب يحتفل بتأهل الزمالك بـ الكونفدرالية من كواليس «أبو العروسة»

سيد رجب مع صاحبة السعادة  يتحدث عن قلقه من جمهور مسلسل أبو العروسة
وأضاف سيد رجب مع صاحبة السعادة:" أنا بشكل شخصي بعتبر دور كبير زي دور صغير ودور بطولة زي دور تاني، الموضوع بالنسبالي مبيفرقش وده  كان السبب إني أعمل حاجة 60 حلقة وكنت خايف الموضوع يبقى خفيف وفي الأوف سيزون الإهتمام بيه مش قوي وأنا بحاول اختار علشان أفضل كدة ده سبب الرفض وهو لما اصر قاريت تاني وتالت وكان الأستاذ هاني كمال بيكتب والحلقات تتوافد وقاريت ولاقيت إن فعلًا موضوع جميل وسعيد إن أنا أشتغلت في مسلسل أبو العروسة".

جدير بالذكر أن مسلسل أبو العروسة حقق أعلى مشاهدات من بداية جزئيه الأول والثاني على فضائية dmc وتفاعل الجمهور معه بشكل كبير على السوشيال ميديا.

اقرأ أيضا: سيد رجب يكشف لـ"المواطن" سر نجاح "أبو العروسة 2"

أخبار تهمك

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads