المواطن

رئيس مجلسي
الإدارة والتحرير
مسعد شاهين

«شمس مش بنت ناس».. تصريحات سعد الصغير في العرافة

الأحد 02/أبريل/2023 - 08:12 م
سعد الصغير
سعد الصغير
شهد عادل
طباعة
شَهد الجزء الأول من برنامج العرافة إدعاءات كلامية بين سعد الصغير وبسمة وهبة، وطلبت الأعلامية بسمة وهبة من سعد الصغير أن يتصل بوالدة برلنتي، وصرحت والدة برلنتي: "جالي وقت خوفت على بنتي من سعد الصغير بسبب اللي عمله ومكنش في سبب للحالة اللي كان فيها ولما اعتذر كتير قولتلها سامحي بس حذري منه، وسعد الصغير بيحب برلنتي حب عبادة وكأنها بتاعته وحبه ليها ملهوش حدود".

تصريحات سعد الصغير

وصرح الفنان سعد الصغير في برنامج العرافة: "أنا مينفعش أتجوز رقاصة، ومتجوزتش شمس في الحلال أو الحرام، شمس مش بنت ناس وتطلع تثبت اني اتجوزتها.

واستكمل حديثه :"أنا وقعت مع ناس ميعرفوش ربنا، شمس مش بنت ناس ونزلت الفيديو وأنا ببوس رجليها، وهي تطلع تثبت اني اتجوزتها، لو الورقة اتقطعت تجيب الشهود.

تصريحات سعد الصغير عن شمس

وأكد سعد الصغير أن شمس هاربة من حكم بالحبس 10 سنوت وأوضح قائلا:"شمس خدت طفلة من دار أيتام وسافرت بيها والدار رفعت قضية عليها واتحكم عليها بـ 10 سنين سجن وهربانة بره البلد بسبب كده، شمس بتطلع كل شوية تعملي قلق عشان تاخد مني فلوس.

وأضاف أيضاً شمس كل شوية تعمل القلق ده وبدفعلها فلوس عشان تسكت وآخر مرة دفعتلها 600 دولار ودي حاجات بسيطة وقولتها تعالي انزلي مصر وأنا هخلي البنت باسمي لكن رفضت عشان تفضل تاخد مني فلوس، وقام سعد بتقديم لـ بسمة وهبة أوراق ثبت صحة كلامه، وهددته بسمة وهبة أنها إذا اثبتت أن الأوراق مزورة ستقوم بالإبلاغ عنه.

أخبار تهمك

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟

هل تتوقع تألق إمام عاشور مع الأهلي هذا الموسم....؟
ads
ads
ads
ads
ads